Pasi dëndeni me ushqim, ja disa truke të thjeshtë për ta tretur shpejt

Barku është një zonë ku përqëndrohen tensionet emocionale. Natën ju duhet të shtriheni në shpinë, me krahë të hapura, pëllëmbët poshtë, mblidhini gjunjët afër gjoksit, pastaj ngadalë i shtrini në një anë.

Bëni një masazh

Fërkoni barkun për të stimuluar qarkullimin. Kjo lëvizje ka një efekt zbutës dhe lehtëson kalimin e ushqimit.

Filloni me pjesën e sipërme të barkut, në mes të brinjëve, dhe pastaj vazhdoni me disa goditje të vogla. Efekti i menjëhershëm është barku i shtendosur.
Pas përfundimit të këtij sesioni të vogël merrni frymë thellë, pastaj shtypni me grusht mes dy brinjëve.

Ky ushtrim, i cili zgjat rreth 10 minuta do të ndikojë te zorra e trashë dhe do të nxisë tretjen.

Përtypja e ushqimit

Ushqimi tretet së pari në gojë, pasi pështyma e përgatitet për asimilimin e duhur. Duke e përtypur ushqimin më ngadalë dhe duke u përqendruar tek mendimet do të përmirësohet tretja.

Për këtë, mundohuni të përtypni çdo kafshatë të paktën 5 herë më ngadalë që të jetë e mundur, duke u bërë më të vetëdijshëm për atë që hani. Vëzhgoni, erën, shijen … ne duhet t’i lejojmë shqisat tona ta gëzojnë plotësisht ushqimin.

Trupi ynë sekreton lëngje që ndihmojnë tretjen e ushqimit dhe duke u përtypur më ngadalë mund të arrijmë një tretje më të mirë.

You must be logged in to post a comment Login